Working Hours 12 Noon to 2 AM

Iran, Mashhad, Vakil Abad Boulevard, 13 Vakil Abad corner

جستجو
Close this search box.
رئیس - لاین

درباره فست فود رئیس

About US

رئیس - لاین2
Eat Like A Boss

مثل رئیس غذا بخورید!

رئیس - لاین1

شما لایق بهترین ها هستید…

برند رئیس با بیش از 10 سال سابقه در زمینه هلدینگ غذایی با کادری مجرب و کاربلد، تضمین لحظاتی فوق العاده را به شما در کنار خانواده و دوستانتان می دهد.
این برند با مدیریت جناب آقای محمدرضا رئیس زاده تاکنون فست فود هایی همچون وقت سیب زمینی را اداره کرده و درصد رضایت بالایی را در میان مشتریان عزیز کسب کرده است.فست فود رئیس از جمله فست‌ فودهایی است که خیلی زود توانسته جای خود را در بین فست فود دوستان مشهدی باز کند.
نکته ای که فست فود رئیس را به یکی از بهترین فست فود های مشهد تبدیل کرده، کیفیت و تنوع غذایی آن است زیرا زمانی که به این فست فود میروید، قدرت تصمیم گیریتان را از دست می دهید، همه چیز در عالی ترین سطح خود قرار دارد، نمی دانید که کوبان معروفش را سفارش دهید یا بشقاب داغ رست بیف بی نظیرش را، کاملا گیج خواهید شد.

رئیس همه جا در اختیار شماست...

فست فود رئیس که بی شک یکی از بهترین فست فود های مشهد است، دارای چهار شعبه در سطح شهر مشهد است که این امکان را به شما می دهد در هر نقطه ای که هستید بتوانید به رئیس دسترسی داشته باشید.
شعبه مرکزی رئیس در بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد 13 واقع شده که در فضای زیبا و شاد می توانید لذت خوردن یک فست فود خوشمزه و سالم را در آنجا تجربه کنید و اما شعبه دوم فست فود رئیس در قلب مجتمع تجاری پارک بازار، یکی از بهترین مراکز خرید با ظرفیت 500 نفری فود کورت در مشهد واقع شده است که حس خیلی خوبی را بعد از یک خرید، به شما می دهد و لحظات خوشی را برای شما رقم میزند و خوشگذرانی شما را تکمیل می کند و همچنین شعبه سوم فست فود رئیس در ابتدای جاده طرقبه، بین امام رضا 7 و 9 واقع شده و شعبه چهارم در بلوار صارمی، بین صارمی ۲۸ و چهار راه هاشمیه می باشد. لذا از شما دعوت به عمل می آوریم تا در محیط فست فود رئیس، مثل یک رئیس غذا بخورید.

Eat Like A Boss